Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:
- 24 de luni de la data vanzarii pentru piesele de schimb.
- Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, tavi portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
S.C. ONLINE PARTS DISTRIBUTION S.R.L. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
1. Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata.
2. Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3. Piesele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
4. Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.
5. Piesele s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului; atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator.
6. Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare( taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc)
7. Autovehiculului a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).
8. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
9. Piesele prezinta o uzura normala(fireasca)
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie se va adresa direct magazinului de la care a facut achizitia si va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
1. Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre S.C. ONLINE PARTS DISTRIBUTION SRL.
2. Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
3. Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata(bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj)
4. In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
5. Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc).
6. Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
7. Formular reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
8. Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul reclamat provine numai de la rulment). In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la office@e-parts.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB).
CONDITII RETUR:
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor(persoane fizice). In cazul persoanelor juridice(acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul cu privire la acceptarea returului produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail office@e-parts.ro.
Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.
Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier sau Sameday Courier la adresa: Str. Corbului Nr. 19N , Bacau
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.
Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs.
S.C. ONLINE PARTS DISTRIBUTION SRL . nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate. Ulterior va vom comunica statusul returului.
Daca produsele returnate:
- au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
- prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- sunt de origine(OE) si sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
- sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri, atunci, in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica (daca este cazul) si costul aducerii acestora la conformitate, pentru a putea fi repuse in vanzare.