Conform legii termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 de zile calendaristice.


Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit il poti returna pentru rambursarea valorii produsului intr-un interval de maximum 14 de zile de la data primirii pachetului.

Poti trimite coletul prin intermediul oricarei firme de curierat (nu primim coletele trimise prin Posta Romana). Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. Transportul returului este suportat de client!

Regula de mai sus se va aplica numai in cazul in care produsele sunt intr-o stare perfecta, fara urme ale utilizarii, cu etichetele originale si in ambalajul original. Este necesara si dovada achizitiei – copia facturii. De mentionat ca se va returna numai contravaloarea produsului fara cheltuielile de livrare.

Daca sunt probleme legate de continutul pachetului sau de factura te rog sa ne contactezi în maximum 2 ore de la primirea coletului.

În cazul în care produsul cu plată online,  returnarea banilor se face tot prin transfer bancar in maximum 14 zile lucratoare.

Produsele care  se returneaza trebuie sa aibe ambalajul original intact!


Piesele vechi la schimb (etrieri, alternatoare, casete directie, electromotoare si altele) se returneaza in termen de maxim 3 zile, in ambalajele pieselor noi.


Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport (atentie protejati ambalajul produsului sa ajunga intact fara nimic lipit pe el)

Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.

Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.

Ulterior va vom comunica statusul returului, contravaloarea returului se returneaza in  maximum 14 zile lucratoare.


PIESE VECHI LA SCHIMB


Toate piesele care sunt acceptate ca piesa la schimb au o valoare facturata ca o pozitie separata pe factura  "VALOARE PIESA VECHE", in cazul in care nu aduceti piesa veche la schimb in momentul achizitiei piesei noi. De la data facturarii, termenul de predare a piesei la schimb este de 15 zile si piesa trebuie sa indeplineasca conditiile de schimb ale producatorilor prezentate pe site. Daca piesa la schimb este acceptata, veti primi o factura de retur pe valoarea piesei la schimb si contravaloarea acesteia.

Produsele la care este necesara piesa veche la schimb beneficiaza de 12 luni garantie. Pentru produsele la care este necesara piesa la schimb, conditiile de acceptare de catre producator sunt urmatoarele:

  • a) - sa aveti piesa veche in momentul achizitionarii piesei noi, pentru a putea fi comparate sau sa faceti dvs. comparatia inainte de montaj;
  • b) - piesa veche trebuie sa fie identica cu piesa noua, fara urme de lovituri, fara parti lipsa, curatata cu solventi si un jet usor de apa;
  • c) - piesa veche nu trebuie sa fie murdara, rupta, indoita, corodata, ruginita sau cu componente lipsa;
  • d) - nu se pot primi ca piesa veche la schimb, piese vechi necuratate cu solventi si jet de apa, chiar daca sunt identice cu piesa noua;
  • e) - piesa veche trebuie returnata in ambalajul original al piesei noi cumparate;
  • f) - acceptarea piesei vechi se va face doar dupa ce un reprezentant autobro.ro va verifica daca sunt respectate conditiile de primire;
  • g) - daca nu sunt respectate conditiile de primire, valoarea de pe site a piesei cumparate va creste cu aproximativ 25% pana la 500%, in functie de cerintele producatorului;
  • h) - valoarea piesei vechi o veti afla de la procesatorul care va prelua comanda dvs. online;
  • i) - piesa veche trebuie returnata in cel mult 15 zile de la data facturarii;

 La acest tip de produse veti gasi pe site specificatia NECESAR PIESA LA SCHIMB sau acest lucru vi se va aduce la cunostinta de catre procesatorul comenzii dvs.

In general produsele cu piesa la schimb sunt urmatoarele:

  • a) - planetare, electromotoare, alternatoare, casete directie, pompe;
  • b) - servodirectie, etriere frana, etc;

Produsele la care se cere piesa la schimb sunt reconditionate in conditii de calitate si garantie maxime de catre producatori cu renume cum ar fi Bosch, Spidan, TRW, Valeo, Hella, Elstock, Delphi, Lucas, Waeco, Behr, etc.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta piesa la schimb, din motivele prezentate mai jos sau altele mai rar intalnite, care tin de posibilitatea de reconditionare a piesei vechi, conform normelor date de producatori.

Timpul de raspuns pentru acceptarea piesei vechi poate fi de pana la 30 de zile, in functie de producator.


CASETE DE DIRECTIE

In procesul de reconditionare, cremaliera nu este inlocuita, motiv pentru care cremalierele deteriorate vor afecta celelalte piese (simeringuri etc.), iar casetele de directie reconditionate vor avea tendinta sa se deterioreze prematur. Simeringurile utilizate la reconditionare sunt cele originale, folosite si la fabricarea casetelor, insa cremalierele slefuite care au pierdut din diametrul original nu vor asigura o etanseitate completa cu simeringurile originale. Din aceste cauze cremaliera este cel mai sensibil subansamblu al casetei de directie. Bieletele de directie si capetele de bara trebuie sa fie la caseta veche daca asa se livreaza caseta noua.

Cele mai des intalnite defectiuni ale casetelor de directie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - cremaliera erodata sau corodata;
  • b) - cremaliera indoita;
  • c) - conducte deteriorate sau lipsa;
  • d) - puncte de fixare deteriorate;
  • e) - arbore deteriorat sau rupt;
  • f) - pinion arbore lipsa;
  • g) - dinti arbore deteriorati;
  • h) - carcase rupte sau indoite;
  • i) - filete deteriorate;
  • j) - bielete de directie deteriorate;

 

POMPE SERVODIRECTIE


Prizele/conexiunile trebuiesc protejate cu elementele de protectie din plastic primite in cutia piesei noi cumparate. Piesa veche trebuie curatata corespunzator fara folosirea apei in acest proces.

Cele mai des intalnite defectiuni ale pompelor de servodirectie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - fulia lovita sau indoita;
  • b) - fuliile nu sunt pe ax sau sunt deteriorate;
  • c) - tubul de intrare este deteriorat;
  • d) - placa spate de presiune este deteriorata (VAG);
  • e) - placa spate de presiune este deteriorata (Opel/Renault);
  • f) - rezervoarele nu sunt originale;
  • g) - rezervoarele sunt fisurate sau rupte;


Probleme comune la aplicatiile A4/Passat, T4  Transporter, PSA Reservoir, Mercedes Metal Reservoir, BMW E46 LUK, Volvo 900 Reservoir, Fiesta 3, Renault Master, Opel Movano, Volvo S70/80/90:

  • a) - deteriorari ale corpului;
  • b) - tevile sunt deteriorate;
  • c) - punctele de montare sunt rupte;
  • d) - tevile montate;
  • e) - ax rupt;
  • f) - ax iesit sau blocat;

 

COMPRESOARE CLIMA (AC)


Compresoarele returnate la schimb trebuie sa corespunda aceleasi aplicatii si aceluiasi tip ca unitatea originala. Unitatile deteriorate mecanic sunt atat de degradate incat nu se mai pot reconditiona, astfel nu vor fi acceptate. Verificarea unitatilor returnate se va efectua vizual.

Cele mai des intalnite defectiuni ale compresoarelor de clima pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - urechea de prindere este rupta;
  • b) - capacul posterior lipseste;
  • c) - tubul de intrare este deteriorat;
  • d) - compresorul este demontat;
  • e) - compresorul este lovit sau deteriorat;
  • f) - compresorului ii lipsesc componente;
  • g) - mufele sunt desigilate;
  • h) - compresorul este ruginit (oxidat);
  • i) - compresorul este ruginit (oxidat);

 

PLANETARE


Pentru a trimite planetarele vechi la reconditionare, acestea trebuie sa fie intr-o conditie buna si sa contina ambele articulatii. De asemenea, exista planetare care sunt complet ruginite, iar daca acestea sunt curatate prin sablare nu va ramane destul material pentru a fi reconditionate.

Cele mai des intalnite defectiuni ale planetarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - arborele de conectare este indoit;
  • b) - arborele de conectare este ruginit sau rupt;
  • c) - pinionul articulatiei din partea rotii este rupt;
  • d) - planetara este incompleta;

 

ALTERNATOARE SI ELECTROMOTOARE


Unitatile vechi returnate trebuie sa fie coduri echivalente cu codul nou comandat. Ansambluri de echipamente de marci diferite, care pot fi montate in acelasi mod pe vehicul si care sunt interschimbabile pot fi de asemenea returnate. Carcasele care sunt din punct de vedere mecanic deteriorate sau se prezinta intr-o conditie din care nu mai pot fi reconditionate (lovite, incomplete, ruginite, etc.), vor fi respinse.

Cele mai des intalnite defectiuni ale alternatoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - carcasa rupta sau fisurata;
  • b) - suportii de prindere rupti;
  • c) - alternatorul este dezasamblat sau incomplet cu piese lipsa;
  • d) - pozitia carcasei este incorecta;
  • e) - alternatorul este ruginit;

Cele mai des intalnite defectiuni ale electromotoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  •  a) - electromotorul este dezasamblat sau incomplet;
  •  b) - carcasa este rupta sau indoita;
  •  c) - carcasa spate lipsa;
  •  d) - suportii de prindere sunt rupti;
  •  e) - semne de coroziune avansata;
  •  f) - semne de coroziune avansata pe pinion;

 

COLOANE DIRECTIE


Cele mai des intalnite defectiuni ale coloanelor de directie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - cablu senzor unghi directie taiat;
  • b) - suport montare avariat sau indoit;
  • c) - capac ECU rupt sau slabit;
  • d) - blocurile de conectare sunt rupte;
  • e) - maner de ajustare pe inaltime rupt;

 

INJECTOARE


Cele mai des intalnite defectiuni ale injectoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - izolatia cablurilor este deteriorata;
  • b) - valvele sunt lovite;
  • c) - carcasa este deteriorata;
  • d) - injectorul este indoit;
  • e) - injectorul este ruginit;
  • f) - injectorul este incomplet sau dezasamblat;

 

AMBREIAJE


Cele mai des intalnite defectiuni ale